Ugrás a tartalomra
science.uni-obuda.hu logó
  • Címlap
  • Szerzők
  • Kulcsszavak
Címlap » Publications

Minőségközpontú gondolkodás a karbantartásban két vállalkozás példáján Tudásbázisú karbantartás – mint az üzleti siker előfeltétele

CímMinőségközpontú gondolkodás a karbantartásban két vállalkozás példáján Tudásbázisú karbantartás – mint az üzleti siker előfeltétele
Közlemény típusaConference Proceedings
Kiadás éve2003
SzerzőkHorváth, C., and K. K. K.
Konferencia neveXV. Nemzetközi Karbantartási Konferencia. Veszprém, 2003.
Oldalszámp. 42-45
Kiadás dátuma2003
Konferencia helyszíneVeszprém
Kiadás nyelvemagyar
Teljes szöveg

Horváth Cs. – Kerekesné Kecskés K.: Minőségközpontú gondolkodás a karbantartásban két vállalkozás példáján
Tudásbázisú karbantartás – mint az üzleti siker előfeltétele, XV. Nemzetközi Karbantartási Konferencia. Veszprém, 2003. p. 42-45

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó és 143 vendég van a webhelyen.